Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday 1 November 2013

exam condidate

Assalamualaikum :)
kembalinyaa saya dengan entry yang baru . sekarang eyja tengah dalam revision week . nama jeaa revision week tapi study ponn sikit jeaa baru . haihhh . why ? nak tahu kenapa ? haaa . disebabkan rasa malas . yes ! rasa malas yang teramat . ya Allah . masa final exam makin dekat laa sikap malas tergedik-gedik datang dekat aku .
masa final exam lambat lagi , tak de pulak sikap malas macam nie datang . and masa tu rajin pulak aku nak study . why ? why ? why ? nampaknya aku kena lawan dengan sikap malas aku ni . kalau asyik layan sikap malas ni , sampai ke sudah aku tak study . yang aku tahu , online online dan online . online nie melalaikan tahu tak ? bila nak offline jee , mesti rasa tknak . haishh
minggu depan dah start exam . hari khamis . mak aihhh ! kecut perut aku :( jadual exam dah dapat . hari khamis exam bahasa melayu . kira okey jugaklah . tapi yang aku takut sangat nie exam sejarah , sains dengan pendidikan agama islam . takut sangat :'( :'( :'( maklumlah , aku tak berapa nak pandai sangat . harap jee kelas first . tapi pemalas ya amat ! >.<
sekolah aku exam gila punya lah lambat . dah nak cuti pun baru nak exam -_- sekolah lain tu dh lama hoorey ! hoorey ! hmm . sabo jelah . apa-apa pun wish me luck okey ? harap result tahun nie gempak !!! gudluck for my classmate . buat elok-elok exam nanti . jawapan tu share lah sikit dengan aku . sharing is caring . right ? :p hahaaa , untuk korang yang dah habis exam tu . jangan nak heppy sangat . result belum keluar lagi . 
Assalamulaikum . bye :)

No comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.