Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday 19 October 2013

raya hari tu tu tu

assalamualaikum . hye my sweet stalker XD
hahaa , bajet jee macam ada stalker . biar lah nak bajet pun . asalkan aku tak kacau orang .  tahu laa blog aku tak pemesh ! takde pun stalker . kalau ada pun stalk kejap2 jee . tak baca pun apa yg aku taip nie kan ? sokey lah . tak kesah pun -,- hahaa , sebenarnya kesah !

okey . harini aku nak cerita pasal hari raya puasa haritu . ehh2 ! bukan raya puasa . raya haji :D maaf sengaja typo :-P korang best ke raya ? kalau best tu alhamdulillah :-) tapi aku ? aku tak tahu sama ada best atau pun tak . mungkin best sebab dapat raya dengan pakwe . mungkin tak best sebab duit raya tak mashuxx :3 hahaa , mengada nak duit raya banyak2 . sedarlah sikit hang tu dah besaq eyja oiyy !


gambar pagi raya . gemuk kan ? hmm

lama aku tunggu membe datang raya kat rumah . pukul 11 baru deorang datang kalau tak silap . yg datang pagi tu , Najiha , Nurin Nisa dengan Nani . sempat snaping2 kejap . tapy takde dalam fone aku . sebab snap guna fone nurin . tak sempat nak bluetooth . hari raya tu abah masak Nasi Carrot dengan Ayam Masak Ross . penah makan ? mesti pelik kenapa bukan mak yang masak ? untuk pengetahuan . abah aku nie tukang masak . yg orang dok tempah untuk kenduri tu . abah aku ada caterring sendiri . share dengan pakcik aku . so , bab2 masak nie abah lebih teror dari mak . hehee :-D


w/ nurin . gambar nie jee pun yg ada dalam fone aku 

tu jelah yg aku nak cerita . okeylah , nak tidow dah nie . mengatuk laa . esok nak sekolah pulak . hmm malasnyaa -_- rasa macam nak poteng jee sekolah . penat ! harini isnin balik pukul 2:30 hmm

bye . Assalamualaikum

No comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.